Portal Beauty

Walcz z odkładającym się tłuszczem na brzuchu

Walcz z odkladajacym sie tluszczem na brzuchu
Czas czytania: 2 minut

Tłuszcz na brzuchu to zmora kobiet. Przed latem prawie każda z nas przegląda się w lustrze i zastanawia jak zniwelować zalegający tłuszcz. Zabiegi chirurgii plastycznej z odsysaniem, czyli liposukcją zostawmy na czas, kiedy już inne metody zawiodą.

Rozpocznijmy walkę z „oponką” od ćwiczeń. Wzmacniamy mięśnie a w połączeniu z odpowiednią dietą efekt może nas miłe zaskoczyć!
Sposobami spalenia tłuszczu na brzuchu jest połączenie ćwiczeń z lekką dietą.

Jeżeli chodzi o ćwiczenia to mogę zaproponować następujące:

1.nożyce pionowe, jak i poziome
2.brzuszki standardowe oraz skośne
3.scyzoryki
4.wyrzuty nóg
5.prostowanie nóg

Ćwiczenie „scyzoryk”

W pozycji leżącej (na plecach), trzymając ręce na karku musimy szybko przyciągać ku sobie nogi ugięte w kolanach jak i tułów. Następnie opuszczamy nogi i tułów maksymalnie daleko, jednak nie opuszczamy ich na ziemię.
Ćwiczenia powinniśmy wykonywać bardzo szybko, bez przerwy na odpoczynek podczas każdej serii.

Wyrzuty nóg:

Kładziemy się na plecach. Następnie podnosimy się na stopach tak, aby być opartym tylko na barkach i stopach.
Jedną nogę najpierw prostujemy i powoli podnosimy do góry, a następnie, gdy jest prosto równolegle do drugiej to uginamy ją w kolanie i przyciągamy do klatki piersiowej.

Prostowanie nóg:

Kładziemy się na plecach na podłodze i podnosimy wyprostowane nogi, tak aby stworzyły kąt około 45 stopni z podłożem. Ćwiczenie polega na zmienieniu ustawienia pojedynczej każdej z nóg tak, aby jej łydka stworzyła z udem kąt prosty, a udo kąt prosty z tułowiem.

Jeżeli chodzi o dietę ważnych jest kilka zasad:

Nie powinniśmy pozwalać sobie na wilczy głód.
Lepiej unikać drastycznych diet, które prowadzą jedynie do efektu jojo.
Dobrym rozwiązaniem jest utrzymywać codzienną dawkę kalorii w wysokości od 1000 do 1200 kcal.
Jeżeli chcemy uniknąć efektu jojo powinniśmy codziennie lecz stopniowo i w małych dawkach zwiększać ilość spożywanych kalorii np. o 100 kcal
Pomyśl już teraz o swojej figurze. Daj swemu ciału troszkę luksusu pozbywając się tłuszczyku.

Redaktor Naczelna Anna Jaskiewicz

Treści z naszego portalu są jedynie wskazówkami dla pacjentów i mają za zadanie polepszenie kontaktu z lekarzem. Nie są to treści edukacyjne. Administratorzy portalu nie ponoszą żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych na naszych stronach. Wszelkie treści umieszczane na niniejszej stronie internetowej chronione są prawem autorskim.

Powiązane artykuły

Wielki Przegląd Diet XXI wieku: Dieta 8 godzinna – wady i zalety

Redaktor Barbara Szuszkiewicz

Zalety i wady diet odchudzających stosowanych w XXI wieku czyli plusy i minusy dla naszego ciała

Redaktor Naczelna Anna Jaskiewicz

Słynna dieta Dr Pierre’a Dukana

Redaktor Barbara Szuszkiewicz

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej

error: Treść jest chroniona prawem autorskim!